Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Beru, ale v tom případě ženy nebudou lidmi

1 2
možnosti

Ve většině ústav je psáno cosi ve smyslu, že všichni lidé jsou si rovni.  Takže teď si budou  někteří rovnější ? 8-o   To už tu jednou bylo. :-/

1 2
možnosti

Nevšimla jsem si, že bych byla v tomto ohledu jakkoli diskriminovaná - nikdo mi nebránil ve vzdělání, pracuji za mzdu na jaké jsem se se svým zaměstnavatelem dohodla bez ohledu na to, jakou mzdu bere ten či onen chlap ve firmě. Pokaždé, když jsem chtěla svůj život jakkoli změnit, udělala jsem to - nikdo mi nebránil. Když budu chtít kandidovat do politiky, udělám to. Ale nikdy, NIKDY bych nevolila žádnou ženu, která by se dostala na kandidátku jenom proto, že jí to navzdory vlastním schopnostem, důvěrohodnosti a výjimečnosti apd. zaručila Ústava poté, co si to několik zakomplexovaných ženských vyštěkalo na nějakých sjezdech. OMG.Rv

4 3
možnosti
Foto

Podepisuju!!!:-):-)

Taky jsem nikdy nebyla diskriminovaná, nikdy jsem nebyla v nevýhodě jako žena, i když jsem pracovala v "mužské" profesi.

Stávající situace mně vyhovuje a ženy nevolím, pouze výjimečně.

4 2
možnosti
Foto

Ženská práva NEJSOU lidská práva. A to právě proto, že nemají být právy všech lidí, ale pouze žen. Jsem proti zvýhodňování osob jednoho pohlaví nějakými zvláštními právy jen pro ně.

3 3
možnosti

Zobecním: Jsem proti  j a k é k o l i v   diskriminaci.

2 1
možnosti

P20a96v92e75l 78B55a69c23í17k

12. 4. 2013 23:30

PS: Pokud někdo akceptuje co nemůže změnit a přitom si nařiká, tak se vzdává!!!!!!;-D

1 2
možnosti

J73a84n 75P21a87v28l73í72k

12. 4. 2013 23:29

Když rovnoprávnost, tak se vším všudy. Já zas budu bojovat za to, aby i muži rodili děti, aby ženy plešatěly a také bych zrušil termíny muž a žena a nahradil je neutrálním slovem.

3 2
možnosti

P39a59v52e87l 53B62a19c66í92k

12. 4. 2013 23:24

A co kdyby se to udělalo obráceně, např. že muži mají právo být zastoupeni minimálně z poloviny všude kde píšete.  Bylo by to úplně stejné nemyslýte? Takže to není o diskriminaci, ale o tom že většina žen asi nechce obětovat to úsilí a dostat se tam kde jsou muži tak hojně zastoupeni např. v politice. Chtěla byste vysedávat celé večery a noci po schůzích a hospodách a budovat si kariéru nebo chcete jen sedět v parlamentu? Myslím, že Vám nic a nikdo nebrání jen .................;-D;-D;-D

2 3
možnosti

Ženská práva? Já myslel, že existují práva občanská, případně (byť s nimi už mám trochu problém) lidská. Ale ženská? Co to je? Je to podobně iracionální jako práva menšin apod. Prostě jednou jste občanem/nkou České republiky, máte právo být volen či volit, kterého můžete (a nemusíte) využívat. Je z tohoto hlediska lhostejné, zda jste muž, žena, Rom či třeba židovský transvestita. Prostě na tom nezáleží, v tom spočívá princip občanské rovnosti. Pokud začnu požadovat, aby byly proporcionálně zastoupeny různé skupiny obyvatel, narušuji tím princip občanské rovnoprávnosti, respektive vytvářím spíše federaci těchto jednotlivých skupin (nejednalo by se tedy o jeden stát).

V ekonomické sféře je to ještě podivnější. Ptejte se těch žen, proč jsou doma a nejdou do práce. Je to jejich volba a volba jejich rodiny. Zjevně si svého přínosu pro domácnost cení více než peněz, které by mohly vydělat. To je jejich právo (stejně, jako mají právo třeba podnikat). Nechme ženám i mužům svobodu rozhodovat sami o sobě. Sociální inženýrství nechme komunismům a nacistům, ti v tom mají praxi.

6 1
možnosti
Foto

N71e95l87a 28P66a65l44o83v18á

12. 4. 2013 21:37

cit. "ženy chtějí být viditelné, chtějí, aby jejich hlas byl slyšen..."

Není nic jednoduššího, než se nechat zvolit  do místního či krajského zastupitelstva, do parlamentu, do senátu - kam je srdce táhne...Budou-li si ty zviditelněné ženy přát i voliči, budou-li chtít naslouchat  dosud neslyšnému hlasu žen, mají to kandidátky v kapse.

1 0
možnosti
Foto

J85a39n73a 82M13a17j90o45v71á

12. 4. 2013 21:42

Hm, blbý je, že jedna fakt neví, do které strany vstoupit :-( (ale to je jiná pohádka, uznávám), berte to jen jako povzdech.

0 1
možnosti
  • Počet článků 224
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1701x
Píši o tom, s čím se setkávám, o čem si myslím, že by bylo dobré dobré zveřejnit a mohlo zajímat i ostatní.

Více o mně je na: www.mariehaisova.webnode.cz