Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S tou církví topící se v miliardách jste to fakt zazdila. ;-D

0 0
možnosti

Lidé se chovají pouze tak, jak vidí, jak se chovají ti nahoře .

1 0
možnosti
Foto

Před týdnem jsem u Vietnamců koupila lepicí pásku (běžně ji kupuji v papírnictví, ale potřebovala jsem rychle dobalit balíky). Na ARESu čtu, že jsou plátci DPH. V prodejně 2 kasy na jednom pultě vedle sebe. Na můj dotaz, že chci paragon nastalo nejprve rojení a štěbetání 3 prodavačů. Mezitím odbavili na střídačku na dvou kasách asi 6 lidí. Nikomu z nich doklad nedali, nikdo jej nechtěl. A to platili v řádech několika stovek. Pak namarkovali na té větší, já si odnesla doklad s razítkem. Včera jsem jej chtěla dát proplatit, ale ouha - byla tam DPH 10% (léky, dětská výživa atd.). Opět návštěva obchodu, opět stejná situace. Po čase jsem dostala doklad s 21% DPH. Všichni víme, jak to tam funguje. Spousta lidí tam nakupuje a tím to podporuje. Proč by ale nemohl FÚ a ŽL a třeba i inspektorát práce zasáhnout tam a ne otravovat život 95% živnostníkům okolo, to fakt nechápu.

2 0
možnosti

P73e78t17r 21D89r66a85p22a96l

27. 9. 2016 10:28

a z čeho vyvozujete, že si jich státní instituce nevšímají?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS