Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R

rade

28. 1. 2010 7:55
Muž rodí

Když se autorky dotýká i taková věc, že máma mele maso, navrhuji nové netradiční spojení - muž rodí. Pravda to tak úplně není, ale to by v tom byl čert abychom ty pohlaví konečně nesrovnali!!!! 

0 0
možnosti
JK

MirekK1

28. 1. 2010 8:18
Re: Muž rodí

R^;-D

0 0
možnosti
T

tosz

28. 1. 2010 7:52
Feministky a jím podobné,

měly by jste se zaměřit jiným směrem. A to boji proti rozpínavosti islámu. Protože při dnešní politice  multikulti hlupáků, tady islám za několik desítek let bude a pak si žádná žena ani neškrtne. Ani feministka, ani ta slušná.

0 0
možnosti
JD

Janulice78

28. 1. 2010 7:40
dotceny

nevyvazenym genderovym oznacenim mohou byt snad jen slepice. Myslim, ze normalnim lidem je to srdecne fuk. O popisovanem vyvolavani ve tride jsem v zivote neslysela....pravda, jsem mladsi, ale stejne mi to pripada jako nebetycna blbost. A koncovka -ova? Jestli v tom nekdo citi privlastnovani, tak zrejme trpi nedostatkem sebeucty. Proste to jen odlisuje zenskou od chlapa......nic proti gender studies, ale tohle je jedno z temat, u ktereho je videt, jakymi zbytecnostmi se mohou lide zabyvat a byt za to jeste placeni....neco jako opex manager:-P

0 0
možnosti
JK

MirekK1

28. 1. 2010 8:17
Re: dotceny

Myslím, že jsme s autorkou podobného věku (mně je 46) a NIKDY jsem takovéhle třídění žáků/studentů nezažil. Vždycky to bylo prostě podle abecedy, tedy například: Doležal, Hoffmannová, Otradovcová, Zukal. Nevím, kde to autorka sebrala....

0 0
možnosti
C

Catumbelan1

28. 1. 2010 7:34
Nevím kolik je autrce let,

ale! Mě bude za dva dny 60 a nepamatuji se, že by bylo někdy ve školách řazení o kterém píše. Dokonce na to mám důkaz! Mám totiž z archivu, jak si může pořídit každý, kopie třídních protokolů kde jsou řazeni žáci podle abecedy a nikoliv podle pohlaví a poté podle abecedy!

0 0
možnosti
KS

Equus

28. 1. 2010 7:30
Násilí na jazyku

Jazyk se přirozeně vyvíjí a nyní je tam, kde je. Není neměnný a jestli bude společnost potřebovat zcela jasně odlišit právníka a právničku, časem se sám změní a tato slova se budou užívat častěji než dnes. Ale měnit něco v jazyce tím, že to budu chtít změnit, je nesmysl. Tak jazyk nefunguje. A ve škole se dodnes v seznamech uvádějí nejprve chlapci a pak dívky. Je to z důvodu statistik a školy to tak mají nařízeno. I počítačové programy, které vedou školní matriku, tak jsou nastaveny již od výrobce.

0 0
možnosti
YP

Yen

28. 1. 2010 7:20
Madam

Madam, v rámci Vašeho pohlavně vyváženého vyjadřování, nebudu sobě ani dětem kroutit češtinu.

0 0
možnosti
N

notebook.r51

28. 1. 2010 7:09
Příručka neprošla jazykovou úpravou

Pro jistotu. Třeba aby ti, co umí česky, soudružkám ty nesmysly nevyškrtali.

0 0
možnosti
L

LazyBone

28. 1. 2010 6:40
Genderově smíšené seznamy byly!

Ve školách, které jsem navštěvoval, byly seznam\ žáků genderově smíšené (pakliže nešlo o seznam žáků k udělení ředitelské důtky, ten byl vůči dívkám ostře diskriminační, prakticky je neuváděl). Protože podle fotografie autorky doudím, že je mladší než já, divil bych se kdyby tomu na její škole bylo jinak. Jde nejspíše o klamnou vzpomínku Marie.

0 0
možnosti
HK

thm69

28. 1. 2010 6:14
Napadá mne jen citát z Nejisté sezony

Zlatý prciny. ;-D

0 0
možnosti
J

jjona

28. 1. 2010 2:25
Pani to sand myslela jako vtip

Me teda nenapadlo, ze bych se citila diskriminovane, protoze urcite slova ma jen muzsky tvar. Myslim, ze je to kravina a nekdo s tim prisel, pac nemel o cem psat a na cem se zviditelnit. Krome vseho striktne vyvazeneho je treba zapojit selsky rozum, estetiku a pod. Cesky jazyk se vyvijel nekolik stovek let a je to normlni proces, ze se zazilo to a ono. Oni uz burici v narodnim obrozeni chteli nahradit nektera slova ryze ceskymi slozenymi patvary, ktere zneli akorat tak trapne, ze je nikdo ani nepouzival a zmena se nechytla. Tohle mi prijde s temi feministkami to same. Rozumny boj za rovnopravnost zen v urcitych oblastech ano, ale ne z extremu do extremu, protoze pak uz vas my normalni lide nemuzeme brat vubec vazne.

0 0
možnosti
J

jjona

28. 1. 2010 2:27
Re: Pani to sand myslela jako vtip

Omlouvam se za hrubky a preklepy, ale uplne me takovahle hovadina rozcilila, ze jsem to nacvakala velmi rychle .

0 0
možnosti
  • Počet článků 224
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1701x
Píši o tom, s čím se setkávám, o čem si myslím, že by bylo dobré dobré zveřejnit a mohlo zajímat i ostatní.

Více o mně je na: www.mariehaisova.webnode.cz