Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

madqwert

7. 9. 2008 10:44
dobre napsano

souhlasim R^;-D

0 0
možnosti
B

BlackBox

7. 9. 2008 12:36
Re: dobre napsano

U tebe bych se ani nedivil, rudokabátníku.. ;-D

0 0
možnosti
RE

Robert E.Lee

7. 9. 2008 10:31
Pravda paní Kuchtové

Pravda paní Kuchtové jsou rakouské peníze,prosazení Kateřiny Neumanové a podobné věci.

Co se týká samotného životního prostředí,tam se příliš neobtěžuje zbytečným přemýšlením.Ta dobrá paní ani neví čeho se má v jaderné elektrárně bát(bála se "té velké turbíny").Spousta neználků jí to baští neboť kdo by nebyl pro přírodu?

0 0
možnosti
JN

madqwert

7. 9. 2008 10:43
Re: Pravda paní Kuchtové

1. rakouske penize je nicim nepodlozena lez ;-D

2. neumannova je kun topola ;-D

3. proti jadru jsou vsichni zeleni ;-D

0 0
možnosti
VH

Stará kára

7. 9. 2008 10:08
Znám vás jen z tohoto blogu

A myslím, že v politice nechybíte.

0 0
možnosti
MT

tuccy

7. 9. 2008 10:06
Blog

mi připomíná slogan "Bude se šetřit, i kdyby na chleba nebylo!" :-) Bylo to Bursíkovo pragmatické křídlo, co vytáhlo Zelené přes 5%. Mj proto že Bursík chápe že je politika umění možného, ne umění zarytého lpění na programu který prostě nemůže v reálu projít. Zdá se že si toho byla většina delegátů vědoma.

0 0
možnosti
JM

Hucul

7. 9. 2008 9:08
Kuchtove jde o pravdu?

To by v te hlavince musela mit neco jineho nez dogmaticke mantry, ktere do zblbnuti opakuje bez toho, ze by se nad nimi zamyslela.

0 0
možnosti
PM

ZEROVAN

7. 9. 2008 9:01
Takhle to funguje v románech a ne v životě

a úspěch Kuchtové by odstranil z politické scény poslední stranu, která reflektuje tužby široké veřejnosti. To jste si zřejmě ve své hře na pravdu neuvědomila. Bursík disponuje uměním možného a Kuchtová spolu se Stropnickým se snažili to málo vytěžil uspěšně ničit. Vize se musí na politické scéně probojovat a ne o nich plkat. Přestaňte snít a prokažte voličúm SZ tu čest, že Vás mohou volit ;-DR^R^

0 0
možnosti
DF

davidsson

7. 9. 2008 8:53
dobrý nápad, ale

Potřebuju teď dostavět barák, a tak jsem svoje konkurenty oslovil dopisem, zda by se nechtěli načas stáhnout z byznysu. Je to ušlechtilý cíl, vysvětloval jsem jim v dopise. Mám 2 děti a bydlet potřebujeme. Dostal jsem jen dvě odpovědi. Jeden se mě ptal, zda jsem se nezbláznil a druhý mi vyhrožoval soudem za ublížení na zdraví-smál se prý tak dlouho, až dostal do břicha křeče. Během týdne druhý dopis-prvně mu psala nějaká bláznivá ženská a chtěla aby nekandidoval, že má morální právo zvítězit :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 224
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1701x
Píši o tom, s čím se setkávám, o čem si myslím, že by bylo dobré dobré zveřejnit a mohlo zajímat i ostatní.

Více o mně je na: www.mariehaisova.webnode.cz