Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Pokud je kniha zaměřená jen jedním směrem a soustředěná pouze na jedno "strašidlo, odkud hrozí konec svobody", pak je předpojatá, a tudíž neobjektivní. Ohrožení a postupná snaha osekávat svobodu lidí žijících na této planetě nepochází totiž jen z jedné strany.

0 0
možnosti
JH

J46a47k62u97b 55H49o96z91a

11. 6. 2020 14:49

Já roušky zdarma do schránky dostal. Od místní vietnamské komunity.

0 0
možnosti
VF

Na propagandě a vymývání mozků se s oblibou podílejí vědci s plejádou titulů před i za jménem. To vám možná uniklo. Pachatelů slohových prací o hledání nepřítele zná nedávná i vzdálená historie plné koše. 78 let je dlouhá doba a někomu se už zase asi stejská po Stalingradu.

0 2
možnosti
Foto

Kolik byste byla sama ochotná přispět ze svého, aby všichni lidé dostali do schránek roušku, která je ovšem jen na jedno použití? Ty roušky totiž nejsou zadarmo, stát nemá jiné peníze než ty, které vybere od daňových poplatníků.

Proč to píši? Abyste si uvědomila nesmyslnost Vašeho požadavku. Jsem ráda, že vláda si ji uvědomila také a žádné roušky do schránek nezasílala (zase na účet daňových poplatníků). .

1 2
možnosti
Foto

Dne 2 března Česká republika dodala Číně 5 tun zdravotnického materiálu ( roušky, rukavice, obleky, dezinfekce.) jak sdělil Ministr zahraničních věcí České republiky Petříček a to zdarma. Pak se to nakoupilo zpět za miliardy.

1 1
možnosti
ZM

Před časem jsem slýchával o ideologické diverzi že Západu.... Teď pro změnu z Východu... Snad mi i nadále bude ponechána možnost vlastního pohledu na věc....

3 1
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

2 0
možnosti
PK

Tak na to kouknu, jinak mě šel mráz po zádech naposledy, když jsem četl Šlachtu,,,

0 0
možnosti
  • Počet článků 224
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1701x
Píši o tom, s čím se setkávám, o čem si myslím, že by bylo dobré dobré zveřejnit a mohlo zajímat i ostatní.

Více o mně je na: www.mariehaisova.webnode.cz