Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I48v16o 39Ž94á37č77e19k

4. 2. 2014 11:32

Považuji za nesmysl, aby televizní poplatky platili i ti, kteří televizi nemají. Existence nepatrného procenta podvodníků nemůže být dostatečným důvodem. Naštěstí si nemyslím, že by něco takového hrozilo.

Na druhé straně se mi nelíbí vaše implicitní pohrdání těmi, kteří "pasivně konzumují zábavu". Není to řečeno naplno, ale mezi řádky to prosvítá docela jasně. Mohl bych citovat některé věty z vašeho článku, ale vy je jistě znáte.

Mimochodem, na pořad "Prostřeno" jsem se ještě nikdy nedíval.

0 0
možnosti
PH

No já nevím ale novináři mnohdy hledají senzace a rádi vytrhávají věty z kontextu a vyjádření  Hermana viz.:

http://www.novinky.cz/domaci/326228-televizni-poplatky-pro-vsechny-zavadet-nehodlam-brani-se-herman.html

domněnky nvinářů nepotvrzuje a celkem jasně říká, že: „Neřekl jsem, že propaguji plošné zavedení poplatků třeba i pro ty, kteří televizi nemají. Něco takového jsem neřekl ani si to nemyslím,“ dodal." Takže prosím nešiřte paniku :-)

4 0
možnosti

"demokracie je i o právech těch, které má většinová společnost tendenci diskriminovat"

Myslel jsem, že demokracie je o právech většiny. Jinak by nebyla možná 75% (celková) daň z příjmu ve Francii a 50% u nás.

0 0
možnosti
  • Počet článků 224
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1701x
Píši o tom, s čím se setkávám, o čem si myslím, že by bylo dobré dobré zveřejnit a mohlo zajímat i ostatní.

Více o mně je na: www.mariehaisova.webnode.cz