Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Shrňme to.

Vy jste si cosi odklikla na stránkách ČD. Ono Vás to sice varovalo, že odklikáváte něco, co asi nebude v souladu s Vaším záměrem, ale Vy jste přece chytrá dost a nějaké České dráhy Vás přece nebudou poučovat!

No a když se ukázalo, že jste skutečně i přes varování odklikla něco špatně, nelenila jste, obvinila jste všechny okolo, že jsou úplně neschopní a arogantní a vůbec. Seřvala jste pokladní na nádraží na tři doby, Centropolu jste jejich "dárek" hodila na hlavu a k tomu připsala něco, co si za rámeček dozajista nedají....

Máte úžasnou schopnost sebereflexe :-)

Mimochodem - píšete ve svém profilu "mluví a píše pravdu". Jenomže:

Jezdím vlakem často, takže vím, že úplně první, na co se Vás pokladní při kupování jízdenky zeptá, je: "Máte nějakou slevu?" Ještě nikdy se mi nestalo, že by se nezeptala. Ono to asi bude tím, že když si jdu na nádraží kupovat jízdenku, tak si jdu prostě kupovat jízdenku, nikoliv bojovat za něčí práva nebo měnit svět. Čili poslouchám, kdo mi co říká, a nepátrám, kdo se kde machisticky projevuje, aby dostal po čuni... Váš článek dokonale koresponduje s Vaším profilem, který jste si vytvořila na wikipedii. Tady: http://cs.wikipedia.org/wiki/Marie_Haisov%C3%A1. Vy se máte neskutečně ráda. A že jste na své plamenné učení získala peníze od EU? To jen potvrzuje, v jak šílené době žijeme...

0 0
možnosti

J75a32n 90F53r30o11l63í27k

16. 1. 2014 14:13

Jako příznivce Ashoka Fellow máte povinnost zkousnout socialismus na drahách a dál využívat jejich sqělé služby. Silnice je jen pro svobodné občany.

0 0
možnosti

P51e93t45r 35S18k12á66c42e82l

16. 1. 2014 21:37

Málo se ví, že socialismus na Českých drahách chtěl již před rokem 1930 na ČSD změnit, tedy vymýtit pan Baťa. "Dejte mi dráhy na jeden rok do pronájmu a já je učiním ziskovými"! Řekl a vykonal by to. Bohužel neschopní politici tehdy nevyhověli jeho přání a tak sklízíme to, co v minulém století předkové zaseli...R^

0 0
možnosti

A jen tak k doplnění. 2 měsíce jste vlastnila IN25 = měla jste nárok na 25% slevu na vlak, takže vám vrátili jen tu částku, kterou nevyužijete, 2 měsíce jste už  "projela" - proto 801kč. Buďte ráda, že vám něco vrátili, protože šlo pravděpodobně o použití voucheru na něco, na co očividně určený nebyl.

0 0
možnosti

Na IN-Senior se lze přepravovat osobními a spěšnými vlaky zdarma a na rychlících je 50% sleva, jak tomuhle může cokoli konkurovat? Nejen u ČD se mi stalo, že pokladní špatně něco namarkovala, nebo systém vyhodil špatný typ produktu, v dnešní době to chce být opatrný a vědět pro co si jdu a kolik mám platit. Pokud přišel 100kč poukaz na zakoupení IN25, tak to rozhodně nebylo k zakoupení IN-Senior 50% - ta stojí 1490kč a platí 3 roky. Ale to je normální, že nejde napasovat slevu na cokoli co vidím.

4 0
možnosti

Jestliže udělají ČD promo akci Plzeň - Praha, stejně jako na jiných trasách, aby přilákali lidi, tak je to špatně. Ach jo. Mimochodem, před touto akcí jezdili R opravdu prázdné, nyní jsou plnější. Ale podle lidí to je zřejmě špatně. Vlakem jezdím velmi často, minulý rok jsem měl "můj" vlak zpoždění asi v 5% případů, přípoje na sebe počkali a s průvodčím jsem měl konflikt jednou. ;-)

2 0
možnosti

O50t94o 88H20o22m72o53l75k67a

14. 1. 2014 13:07

Po 6letech zase jezdím vlakem

Zjistil jsem, že je pro mě výhodnější jezdit do práce vlakem. Při IN50% mě roční náklady na traťovku první třídou vyjdou stejně, jako když jsem stejnou trasu jezdil autem ve třech lidech. Protože mám práci 5minut od nádraží, vyjde to nastejno i časově. Podle stránek ČD i jiných stránek, které to sledují, je v minulém roce průměrná doba zpoždění konkrétních vlaků, kterými budu jezdit, do 5minut a jednou dvakrát do roka max. 30minut. Což je akceptovatelné.

Vše jsem si nejprve pečlivě prostudoval na stránkách ČD, pak jsem v době, kdy jsem předpokládal menší provoz (tedy o víkendu a na regionálním nádraží) přišel na nádraží a s velmi ochotnou pokladní jsem tam v klidu vyplnil všechny formuláře a domluvil se na nejlepším řešení (potřebuju v prvních dvou měsících chvíli jezdit, chvíli nejezdit a teprve pak už jezdit pořád).

Jezdím první týden. Vlaky jezdí na čas, v kupé první třídy je vždy dost místa (druhá třída nemá smysl, protože celková roční úspora je pod mojí rozlišovací schopnost), záchody čisté a vybavené.

Takže ono záleží na úhlu pohledu. Když jezdíte starým pantografem a chodíte věci, kterým zjevně nerozumíte pořádně ani vy internetem zběhlá uživatelka,  vyřizovat ve všední den v ranní nebo večerní špičce k běžné pokladní na jednom z nejfrekventovanějších pražských nádraží, místo aby jste šla na informace, nebo zvolila aspoň čas, kdy se na vás ta pokladní bude moct pořádně soustředit, pak se nemůžete divit, že jste dopadla, jak jste dopadla.

7 1
možnosti

Pokud má někdo čas studovat slevy, tak asi nemá co na práci.

1 0
možnosti

Vlakem jsem už dlouho nejela. Proč? Protože jízdenka do Prahy tam a zpět mne stojí 240,- Kč, zatímco autobusem necelých 200,- Kč (podle přepravce), doba přepravy srovnatelná. Nádraží jsou už hezčí, někdy i čistá. Ale byla jsem před asi dvěma roky na smíchovském nádraží v Praze. Páchlo to tam močí, všude špína, až se mi obracel žaludek. Copak dráhy nepochopily, že existuje konkurence?

PS: a to býval vlak nejlevnějším druhem přepravy. Dneska ho autobusy hravě převálcují.

3 0
možnosti

Nevadí. Já jezdím vlakem do Prahy a zpátky za 160 kaček. Autobusem jednu jízdu za stovku, ale ještě navíc musím dojet ze Zličína metrem. No nic... Každýmu vyhovuje něco jinýho.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS