Diskuse

Hypnogen

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dolch

29. 8. 2011 10:05
Znám, znám

to je opravdu hodně velký svinstvo !

0 0
možnosti

hadassa

29. 8. 2011 9:29
Mám podobnou zkušenost

Mám bohužel s léčbou podobnýmiu prostředky obdobnou zkušenost. Potíž byla, že jsem celou dobu upozorňovala, že nemám problémy se spaním, ty nastaly přesně v okamžiku, kdy jsem začala brát předepsaný "lék". A tak se radši "neléčím", spím jako mimino, jen mne  dál bolí hlava, někdy více, někdy méně, někdy mám štěstí a bolí mne jen několik dní  v kuse. Říkám si, že to přežiju spíš, než když se ze mně stane cosi mezi spící gumou a nefunkčním robotem.  Lékařům jsem vděčna, že mne donutili, abych přemítala o tom, co mi říkají, co mi vnucují a v čem jsou naprosto mimo. Nejsou pánibozi a ti moudřejší si to uvědomují. Dík za váš text R^

0 0
možnosti

babka_080

29. 8. 2011 14:27
Re: Mám podobnou zkušenost

Mém výbornou zkušenost s tímto lékem.Nevím proč když nemáte problém se spánkem jste  ho brala.Já ho užívám 6 let ne pravidelně ale často.Je mi 82 let a obdivuji autorku blogu jakým zázrakem ta dáma přestala,to není závislost to je nutnost fungovat,pokud prožijete v životě  a v rodině dramatické  odchody svých blízkých ,pak musíte mít psychyku jak skála,Kdo jí má závidím,přesto funguji,mám samozřejmě bolesti nohou ale na to není nic v těchto letech nemůžete juchat,mám celý den co dělat,starám se o pravnuka ,vařím,peru uklízím a,mám internet a luštím křižovky,ale jsou večery kdy to nejde ,jede vám život jak film a po půlce nebo jednom prášku spím 6 hodin v celku.Hluboce se skláním ,nad silou  dokázat spát!Nikdy neříkejte nikdy!!!

1 0
možnosti
  • Počet článků 224
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1701x
Píši o tom, s čím se setkávám, o čem si myslím, že by bylo dobré dobré zveřejnit a mohlo zajímat i ostatní.

Více o mně je na: www.mariehaisova.webnode.cz