Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IJ

India

4. 3. 2011 8:30
To mě zase nadzvedlo...

Poslední dobou pořád jen slyším - lékaři, učitelé, policajti, hasiči, manažeři... U nás policie není (město s 5000 obyvateli) a já jsem policajta neviděla už několik měsíců. Sousedi je v létě volali několikrát - kvůli krádeži auta, jiní kvůli poškození auta puberťáckým cyklistou, jiní zase kvůli rušení nočního klidu. Z auta otevřeným oknem dali policajti "pokyn", co lidi mají dělat následující úřední den - a odjeli. To je všechno? K čemu jsou? Všichni policajti, které jsem kdy znala, dělají něco v kanclu. Věřím, že to bylo přesně tak, jak popisujete. Mám šílený strach, jak to tady jednou dopadne... :-/

0 0
možnosti
P

pěnice

4. 3. 2011 9:42
Re: To mě zase nadzvedlo...

A co byste od nich chtěla,práci? To by museli zvednout ty líné zadky od stolu,nebo vystoupit z auta.Když zavoláte,že Vás okradliu supermarketu,odpověď zní - přijeďte sespat protokol.Jsou to zkrátka jen další úředníci.A na co je městská,tak to netuším,snad jen jako další pacená místa.Námi placená.

0 0
možnosti
  • Počet článků 224
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1701x
Píši o tom, s čím se setkávám, o čem si myslím, že by bylo dobré dobré zveřejnit a mohlo zajímat i ostatní.

Více o mně je na: www.mariehaisova.webnode.cz