Diskuse

Přítel žen

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IK

ivuskli

27. 12. 2010 14:57
Mě druhý díl zklamal

a třetí už jsem nekoupila. Začalo mi to připadat jako akční parodie - stvůrný ohořelý oetc pohřbí vlastní dceru, třikrát postřelená dívka se vyhrabe z hrobu, sadistický nepřemožitelný hovado se vyleká stínů v lese a zdrhne .... ale uznávám, čte se to dobře (až na popisné popíjení mléka atd., které se ovšem dá vynechávat). Postavy jsou podle mého názoru trošku schématické, víte, jak budou jednat. Příběh je dost promyšlenej, já bych tomu dala tak 2-.  Apropos zkuste knížku V lesích, je to nová detektivka a já ji zhltla během svátků jako malinu. Řekla bych, že ta je skoro na 1. Ale vkus má každý úplně jiný, tohle jsou pouze mé názory.

0 0
možnosti
PS

a-b-c-d

27. 12. 2010 14:54
hezký...

jen škoda:

- že to musel napsat chlap

- že ta postava je svými sklony, povahou a nadáním tak odtržená od reality

- že je tak neskutečně idealizovaný rozpor dobro / zlo

Ale proč ne; i chlap si rád přečte knížku o takových ženských, se kterýma se v životě nesetká ;-) (když po světě běhají samé takové, co mají plnou hubu své jedinečnosti, aby pak .. třeba teď Kulínskému tleskaly zneužívané dívenky i se svými matkami ;-D )

0 0
možnosti
ML

marlow

27. 12. 2010 12:14
no nevim

Me spis pripada smutna absence chlapu kteri si zen vazi. Pak by nebyly nutne hrdinky a zeny by mohly byt zenami.

0 0
možnosti
AS

viveka

27. 12. 2010 12:18
Re: no nevim

Hele, nic ve zlém, ale k tomu, abych byla tím čím jsem, přece nepotřebuju, aby si mě někdo vážil :-)

0 0
možnosti
L

lajika

27. 12. 2010 10:26
taky jsem si početla

jen drobná nepřesnost - děj vámi popsaný ve třetím odstavci není děj knihy (filmu) Muži, kteří nenávidí ženy, ale až druhého dílu, Dívka, která si hrála s ohněm. Jinak s Vámi souhlasím v tom, že knížka (vlastně celá trilogie) se četla jedním dechem :)

0 0
možnosti
AS

viveka

27. 12. 2010 9:33
To zní moc dobře

"Žena, která nekolaboruje se zkorumpovanou společenskou morálkou, která rozpozná zlo a myšlením, slovy i skutky dává najevo své  „NE“."

Jdu si to přečíst. :-)R^

0 0
možnosti
HM

Hoj MORHHO

27. 12. 2010 7:40
A něco ze skutečného života :

Spousta žen obdivuje seriové vrahy, píší jim milostné dopisy a nabídky ke sňatku - zvláště pokud vraždí ženy. Při procesech pak roztouženě  vyjí a pokřikují na svůj idol, někteří vrahouni se pak i  oženili s některou ze svých obdivovatelek......R^[>-]

0 0
možnosti
  • Počet článků 224
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1701x
Píši o tom, s čím se setkávám, o čem si myslím, že by bylo dobré dobré zveřejnit a mohlo zajímat i ostatní.

Více o mně je na: www.mariehaisova.webnode.cz