Diskuse

Najdi si Araba!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

papaya and mamaya

31. 7. 2010 6:48
jsem ráda

že jsem si ponechala svůj sobecký a svobodný svět sama pro sebe, že se sama rozhoduju, koho do něho vpustím a koho ne. Dokonce mi nevadí, že jsem umožnila výrobci ledniček vyrobit jeden spotřebič navíc jen a čistě pro mě. O jaká to hrůza.... Paní, vy si pletete pojmy s dojmy. To, že si vaše kamarádka pravděpodobně vzala hajzlíka, který jí opustil s malými dětmi, to je sice hanebné, ale tato společnost za to nemůže. Zřejmě by se podobně zachoval, i kdyby bydleli v nuzné špeluňce .. to ale nemůžeme vědět, že ? Nehledejte důvody tam, kde nejsou. Ispirace zdejší paní Soňou asi taky není na místě, takže co teď ? ;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS