Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Majklova_proxy

20. 5. 2010 1:42
Heh...

..."jsou ve vrcholové politice muži zastoupeni 86 %" >> a jaky je mezi astronautama procentni zastoupeni eskymaku? A kolik je na svete cikanskejch radiofyziku? Taky nic moc, co? Cim vono to muze bejt? Ze by ... nemeli ... predpoklady? Nebo zajem...?

0 0
možnosti
MB

saintanwar

7. 3. 2010 11:32
hmmmm nerovnosti

Souhlasím, že práva žen se musela zvýšit...

Respektuji to, ale musíme si uvědomit, že má-li společnost lidí řádně fungovat, měli by se dodržovat role žen a samozřejmě i mužů. Někdy až komicky se obě strany snaží zastat roli druhé a výsledek je rozporuplný. Vše má asi své "ale"...

...ale to bych asi tady neřešil. Každá strana má své "zaujaté" názory a holt je třeba brát na zřetel ;-D

když se člověk někdy podívá po okolí, tak vidí, že tohle vše vedlo k menší galantnosti mužů k ženám

0 0
možnosti
BR

Stobka

7. 3. 2010 13:03
Re: hmmmm nerovnosti

blbost s tou menší galantností, to není tím, že by měl ženě zůstat role kuchařky a muži role....vlastně čeho? 

0 0
možnosti
L

liason

7. 3. 2010 11:09
Nechte si své paušalizace, milá autorko,

já mám také dvě šichty, moje paní nikdy moc na "kuchyň" nebyla, vždy jsem vařil já a kdo vaří musí i nakupovat, mýt nádobí a udržovat čistotu kolem a protože jsem otcem tří dcer, z toho dvou dospělých, vím jak moc "vytížené" jsou dnes holky mezi dvacítkou a třicítkou. Na kamarádkách svých dcer vidím, že nejčatějším používaným spotřebičem je mikrovlnka:-P

V tom ostatním máte viceméně pravdu, ale - opět budu čerpat ze svého okolí - mnoho žen o práci v politice ani nestojí.......

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS