Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

divík

8. 4. 2009 4:54
Zivot

Díky problematickému kádrovému ohodnocení a vzdělání(jaderná) jsem dělal skoro fšecho-pumpaře, pomníky, fáral, stavěl kotelny, řediteloval firmu, řídil vlastní a.s.,marketingovou analýzu atd. Nejhorší je ale ředitelovat, to je zvláštní skleník a těžké se s tím vyrovnat..;-D

0 0
možnosti

Mladý akcionář

7. 4. 2009 23:05
Naprosto souhlasím s autorkou

Našel jsem se hlavně v odstavečku o flexibilní pracovní době (ta mne vytáčí do běla a zárověn rozesmává) a elektonických píchačkách JEN PRO NĚKTERÉ ( vyvolení je ignorují )

0 0
možnosti

divík

8. 4. 2009 4:59
Re: Naprosto souhlasím s autorkou

;-Dje ta naše pseudovolná pracovní doba. Já jsem jednou, když jsem nemohl spát, přišel do marketingu Svitu Zlín v 03.30 a měl jsem z toho průšvih.

0 0
možnosti

Wolf778

7. 4. 2009 18:56
Líbil se mi ten "loos" :-)

Jinak to je, marná sláva, pouze další generalizující plácání na téma zlí bohatí muži vs. ubohé vykořisťované ženy. Paní Haisová zkrátka nezklame.

0 0
možnosti

Wolf778

7. 4. 2009 18:58
Re: Líbil se mi ten "loos" :-)

Omlouvám se za dvojité odeslání příspěvku.

0 0
možnosti

Wolf778

7. 4. 2009 18:55
Líbí se mi ten "loos" :-)

Jinak to je, marná sláva, pouze další generalizující plácání na téma zlí bohatí muži vs. ubohé vykořisťované ženy. Paní Haisová zkrátka nezklame.

0 0
možnosti

Radek0075

7. 4. 2009 18:47
Co to je?

"Čas oněch sekretářek či asistentek je řediteli kdykoliv k dispozici". Nepřipadá vám to jako volovina? To není čas těch sekretářek, to je jejich pracovní doba. Ony svůj čas prodaly:-) Svůj čas budou mít až po jejím skončení. Pak už nebudou řediteli k dispozici, pak si budou moct dělat co se jim zlíbí:-)     A pokud jde o tu poslankyni, premiér nepovažoval za nutné se s ní sejít, neboť ho chtěla vydírat a on na to nepřistoupil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 224
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1701x
Píši o tom, s čím se setkávám, o čem si myslím, že by bylo dobré dobré zveřejnit a mohlo zajímat i ostatní.

Více o mně je na: www.mariehaisova.webnode.cz